Skontaktuj się z nami
Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z przyczynami powstawania konfliktów, fazami przebiegu konfliktu i sposobami rozwiązywania konfliktów. Poznanie technik komunikacji i perswazji pomocnych w rozwiązywaniu konfliktu.
Dostosowanie zachowania w sytuacjach konfliktowych związanych z ocenianiem pracowników i motywowaniem.
Korzyści dla uczestników
- poznanie przyczyn powstawania konfliktów
- nabycie umiejętności odpowiednich zachowań w poszczególnych fazach konfliktu
- nabycie umiejętności odpowiedniej komunikacji w sytuacjach konfliktowych
- poznanie technik perswazji pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów
- nabycie umiejętności oceniania i motywowania pracowników odbieranych jako sytuacje konfliktowe
Tematyka warsztatu
- Pojęcie konfliktu
- Przyczyny konfliktów
- Przebieg konfliktu
- Rozwiązywanie konfliktów
- Techniki komunikacji i perswazji stosowane w rozwiązywaniu konfliktów
- Ocenianie pracowników
- Motywacja, delegowanie a wypalenie zawodowe
Czas trwania
2 dni; 16 godzin