Zarządzanie konfliktem

Skontaktuj się z nami

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z przyczynami powstawania konfliktów, fazami przebiegu konfliktu i sposobami rozwiązywania konfliktów. Poznanie technik komunikacji i perswazji pomocnych w rozwiązywaniu konfliktu.

Dostosowanie zachowania w sytuacjach konfliktowych związanych z ocenianiem pracowników i motywowaniem.

Korzyści dla uczestników

  • poznanie przyczyn powstawania konfliktów
  • nabycie umiejętności odpowiednich zachowań w poszczególnych fazach konfliktu
  • nabycie umiejętności odpowiedniej komunikacji w sytuacjach konfliktowych
  • poznanie technik perswazji pomocnych w rozwiązywaniu konfliktów
  • nabycie umiejętności oceniania i motywowania pracowników odbieranych jako sytuacje konfliktowe

Tematyka warsztatu

  1. Pojęcie konfliktu
  2. Przyczyny konfliktów
  3. Przebieg konfliktu
  4. Rozwiązywanie konfliktów
  5. Techniki komunikacji i perswazji stosowane w rozwiązywaniu konfliktów
  6. Ocenianie pracowników
  7. Motywacja, delegowanie a wypalenie zawodowe

Czas trwania

2 dni; 16 godzin

Nasze szkolenia